Besökare

måndag 11 januari 2016

2016


 Hejsan!

O God fortsättning på det nya året! :-)

Kompisen från Borås B kom dag en innan ny år. O stannade några dagar in på det nya året, mucket tjöt o mycket kaffe gick det åt . Men trevligt!

På Nyårs afton va vi några stycken , dottern m sällskap. syster o svåger o B . Åsså jag o mannen min...alldeles lagom sällskap...
T o jag firade 30 år som förlovade ... fasiken vad tiden går.... men det är "gött de" ----

Han hade tänkt till som det va någon klok som sa... Jag fick en klocka ( han fick ett armband av mig) .. glad så.....


Det blev god mat o dricka .... 2015 gick & 2016 kom. Utan svårigheter...

Mina vänner o jag har bestämt att detta året ska bli ett snällt år  . förra året va ju mycket elände ...
 " som syrran o jag bruka skoja om,
- Inte ens bilbingon vann vi på 2015 , då e det illa " 



Sedan har man jobbat några dagar o det e ju rätt skönt , när det är som vanligt.. Igår slängde vi ut julen ... lika vemodigt som alltid , tycker jag allt ...

Bilder slänger jag in som vanligt ...

Min

T o R





Årets första bukett

en dom herre på besök



Det va allt för denna gången ....
Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar