Besökare

fredag 18 december 2015

18 December 2015


Godmorgon Bloggen!

Länge sen !

Det har hänt en jäkla massa tråkigheter sen sist....

Tänker inte fördjupa mig i allt som hänt , men min pappa finns inte ibland oss längre o det känns så jäkla tungt nu när den stora fina julen kommer ..... Han fattas oss , givetvis har han det bra på sitt moln . Med mamma !


 Men min vän som fick b,c är nu frisk. Det är väl det bästa som hänt sen sist. Det har varit jobbigt den biten mä. men , som sagt . Frisk nu!

Svärmor ha åxå hunnit kila vidare.....


Nog om tråkigheter....

Tänker inte lova att jag ska blogga ... men jag vill... känner att det e bra att rensa tankar o som sagt . en liten dagbok har jag ju här mä..

Just idag halkade jag in här för att jag har lite julstädning att göra ... Men då hittar jag ju på allt annat bara jag slipper , " slipper o slipper " jag förskjuter det bara ! :)

Men nu vet ni , jag finns.......

en jobbe bild

Liseberg

Liseberg

Liseberg


Liseberg

Liseberg

Mina bästa!

Liseberg

Liseberg 
Så däran... Lite bilder blev de mä......

Nä , nu ska jag lyfta från stolen .....

Va rädda om er!
Kram kram // Anette  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar