Besökare

tisdag 7 maj 2013

Äpple

 Hej

Jag ska bli intelligent och lat..... om jag orkar!    
NIKLAS 8 ÅR  

Va på "åtgärd" idag ! Det hade börjat en ny "tjej" igåår . pratig och glad , så det vara bara positivt idag! Härligt!

Städat av hos pappa lite , imorgon kommer han hem ! Härligt de me...

Dumpade lite nu i kväll på mitt äpple , mådde illa i 30 min , sedan gick de över . Skönt va de... Jag vet att jag inte kan äta ett helt , men de va så gott och tittade på tv samtidigt och jag lyssnade inte på min mage... Dumt(p) men sant! 

Så de va allt för idag!


Va rädda om varandra!

Kram// Anette



Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.00-  1 äpple
Lunch 12.30- Vanilj yoggie
 Mellis 14.00- 2 knäcke
Middag 19.30- Ugns lax + gröna ärtor .
 Mellis 21.00-  1 äpple

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar