Besökare

fredag 29 mars 2013

Långfredagen


 Hej

Idag har det varit dotterns 24:e födelsedag... Värdens bästa Dotter...<3

M som liten! <3

 Men hon han inte med oss så mycket idag . Hennes vänner fick fira med henne nu ikväll. Vi var där en sväng på fm , men ska fira henne senare !

Har handlat och grejat även idag!
Inför morgondagen!

Har gjort absolut en omöjlig grej idag som jag inte skulle gjort innan min GBP op .
Jag har KÖPT FÄRDIG POTATISGRATÄNG som jag ska bjuda på ... Jag får väl pimpa den lite, så den blir "min" ......Är ju van att bjuda på hemlagad mat...

Varför tänker ni då, har  hon gjort detta om det är en sådan stor grej ... Jag vet inte ! Det blev bara så..... sou de sou ...
Det var billigt och bekvämt... Hihihihih
Ursäkta mig i bloggen ... åååå vad de e Patetiskt ...; D

Lite bloggtorka e de allt!


Gjorde 2 knäcke med skinka idag! Fixade bara 1.5 sedan vad det stopp höll på att dumpa ... Det är det bästa , när dumpningen varnar att den e på väg.. .... den skulle bara göra det alltid... Det komiska i detta va att jag åkte bil och jag sa till mannen , Bläää nu mår jag illa ...
-"släng ut mackan" sa han då...
Så den åkte ut i skogsdiket! 
Typiskt en stress dumpning! 
Man kan dumpa för allt och vissa dumpar aldrig.... Men vad gör de .....

Nej nu ska jag kolla runt lite!

Va rädda om er och ha en trevlig Påskafton .... Jag återkommer!

Kram// Anette





Frukost 7.30- Fil och muslie

 Lunch 13.00- 2.5 knäcke

Mellis 16.00- 1.5 knäcke
 Middag 19.00- fläskfilé
 Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar