Besökare

torsdag 7 mars 2013

Ännu en kommentar som försvinner ...

Hej!
Ett svar till en kommentar som bara försvinner ut i rymden , men mina mail får de!
Men detta går ju fint!

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Svar på en kommentar....":

Hej igen!
Såg din kommentar nu....
Jag är opad i oktober 2012. Mår jättebra och kan i princip äta allt. Har du börjat må dåligt nu eller har du gjort det hela tiden? Jag har minskat på kolhydrater lite grann eftersom jag dumpar på potatis ibland. grovt bröd går bra...
Har du testat laktosfritt? En del säger att de mår bättre på det efter op.
/Ann-Sofie

Hej Ann-Sofie!

Härligt att du mår bra!Och att du kan äta allt! Jag har en vän som åxa kan äta allt utom Digestive kex ! Lite avis kan man bli ! :))
Men jag mår ju jättebra annars  och är jättenöjd! Med min viktnedgång!
 Dem flesta mår ju fint, efter denna operation... Som tur é !!
För min del har jag haft "mina" problem hela tiden , Sedan har man ju anpassat sitt liv efter som man lär sig , innan dumpade jag varje dag .Därför har det väl blivit mycket hårt bröd för min del. Visst att gå ut och äta , äta i hop med folk jag inte känner, vill jag ju absolut bara undvika. Och det fungerar! Men de kan vara jobbigt och slingrar sig..... :)



 Laktosfritt har jag väl tänkt på , men jag äter ju fil varje morgon då skulle jag må dåligt utav den tycker jag , eller vad tror du? jag är absolut inte insatt i de så...


Tack för du tittar in till min blogg!
Ha de bra!
// Anette

1 kommentar:

  1. Hej igen!
    Det är inte säkert att man mår dåligt av fil så jag skulle nog prova om jag vore som du. Mjölken o grädden o filen bearbetas ju på olika vis. Jag har tex svårt att dricka mjölk. Likaså fil/yoggi med socker dumpar jag på (o glass). Men laktosfritt går bättre.
    /Ann-Sofie

    SvaraRadera