Besökare

torsdag 18 oktober 2012

Notes lappar...

 Hallå!

Idag har det varit ännu en frusen dag. Jag är jäkligt trött på att frysa nu hela tiden. vintern har ju inte börjat, hur ska detta gå???

Idag har det varit pappers arbete och tvättmaskinen har gått för fullt...

B.la har jag satt in alla recept och klistrat upp små notes lappar ( alltså recept på)
Jag e maka lös , när jag sitter i telefonen och jag ska ha ett recept , så kladdar jag ner de på alldeles för små lappar . Så jag får ju några till varje recept. Så nu är dom insatta fint och prydligt. För jag "örkar" inte skriva nytt! That´s life !

Syster och jag va ute på en promenix idag me...




Nu ska jag vidare!

godnatt!

Va rädda om er!

Kram// Anette


Frukost 7.30-fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- 1 risifrutti + 1 knäcke
 Mellis 14.00- 2 knäcke
Mellis 16.00- 22 knäcke
 Middag 18.00- Pasta + köttbullar
Mellis 20.00- 2 skorpor

4 kommentarer:

  1. Oj, Oj vad du var hungrig kl 16 22 st knäcke.. Vad hade du då hittat på eftersom du åt så många...
    Hahahahahaha jag tror nog att det ska vara 2 st, slant lite på knapparna på dator.... Men var bara tvungen att kommentera....
    Ha det gott....
    Bamse värmande KRAM från ostkusten..
    Lis..

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Visst slant jag ! Det hade jag ju inte klarat av ,,,, Hihihihi några dagars konsumtion. Du får gärna kommentera när som ... bara trevligt ! Ha de KRAM te baka!

    SvaraRadera
  3. Hej, halkade in på din blogg...
    Är också opad och har precis börjat blogga..
    Ha en fortsatt bra kväll.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Åsa! Trevligt att du hittade min blogg! Hur mår du ? hur länge sedan är det du blev op?
      Välkommen åter !
      Kram // Anette

      Radera