Besökare

söndag 29 juli 2012

Söndag kväll...

 Då va det dax för en lite sammanfattning!

 Fredagen blev kanske inte riktigt som jag skrev, shoppade blev de men inga skor som jag nu behöver!
men dom har ju rea överallt... 3 st Bh , 1 linne , 1 topp + 2 piké  tröjor (till T) . Det va vad det blev. Alltså inga skor... men det kommer fler dagar... Jag har ju fortfarande ont i min tåååå som jag klämde tidigt i våras.... Så det är väl de med att jag känner att jag har ingen brådska.....vissa dagar passar inte några skor alls , så jag får vänta känner jag!!!!!! Så jag vet att det finns sådana som inte tycker om tår (som läser i min blogg)en bild ska jag lägga in längre ner! Som den såg ut i fredags em innan min lackerare hjälpte mig! :)
Sen va det grill e hos sys...
 Lördagen var lugn och sansad. det skulle komma in ett oväder . Men det får jag säja att det höll sig borta, tack och lov... Åska tycker vi inte om !
Jag var själv på em med för svärmor fyllde år. 90 År.. inte illa ... Så jag va ju nöjd för att det inte blev som meteorologerna hade tjoat om...


Söndag . bilbingo med sys . ingen vinst men . Vi vinner säkert nästa gång!!!
Äckel päckel tå....


Så det var väl en samanfattning som dög... ?



 Söndag

Frukost 7.30-muslie och yoggie
 Mellis 10. 00 - 2 knäcke
 Lunch 12.00- rester

 Mellis 15.30-2 knäcke
 Mellis 17.30- 2 knäcke
 Mellis 20.00- 2 skorpor
mat - hamburgare + rotfruktsgratäng....




 Lördag

Frukost 7.30-muslie och yoggie
mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00-knäcke
 Mellis 16.00-2 knäcke
 Middag 18.00- fläskfilé
 Mellis 20.00- 2 skorpor




 Fredag!
Frukost 7.30-muslie och yoggie
 Lunch 12.00- färsk pasta  och köttbullar

 Mellis 16.00-2 knäcke
 Middag 18.00- grillat kött + grönsallad
 Mellis 20.00- grönsallad + 2 köttbullar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar