Besökare

torsdag 31 maj 2012

Onsdagen som har gått undan...

 Hej!

Idag började dagen som sagt va bra!

Vågen visade -41 kg nu... Jag är nöjd...

Sedan skulle jag vara på VC och ta prover som Ersta hade begärt...  6-7 rör var det nog... Kolla kolla .. bra...

Jag har en tid i Stockholm den 11 / 6 men det blir ingen resa dit på 50 mil och samtal med dietisten i kanske 15 min och sen hem .... hmmm. Vi som faktiskt har kontakt som op samma dag vi skulle ha en date . men det får vara se om man kan sammankalla "alla" senare . För det hade varit kul....

Alltså detta faste prov jag skulle lämna , det är inte trevligt att vara uppe i 2 tim utan att dricka kaffe . Det är en plåga .... så det va gott med en god kopp sen....

Idag har jag haft en sådan dag som jag har "nästan" dumpat vad jag än har ätit...  Tuffa tider .Som Gessle sjunger....

Jag var på skolan med i några timmar ... vill inte ens tänka på det . Det berättar jag om en annan gång....

Min barndoms kompis från Maratonvägen   var här och fikade en sväng en jättefin bukett med  blommor fick jag .... I like .....

Sys och jag va på bilbingo 250 kr var mmmmm . trevligt!

Alltså lite av vad min dag har gått åt till! 

Nu är det dax att krypa ner i sängen!

Natt !
var rädda om varandra!
Kram // Anette




Frukost 8.15- musli och yoghurt
 Mellis 11.00- 1 knäckebröd
Lunch 13.30- kyckling


 Middag 17.00-  ugnsbakad lax + kall sås och gröna ärter
 Mellis 19.00- 2 knäcke
Mellis  21.00- 1 skorpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar