Besökare

fredag 13 april 2012

Nässlor

 Godmorgon Världen!
Var utslagen i går kväll , orkade inte sitta vid datan och blogga.
Så en liten sammanfattning av dagen kan ni väl få. '

Maten är ju som den är för tillfället..

Var på skola på fm. Jag är förkyld och raddig . Men Ipren och nässpray kommer man långt med..

Det handlade om Ayurveda - indisk läkekonst  

Så  intressant !

Sen var det bara hem och ordna till några middagar till mannen . Sen åkte vi ut en sväng till skogen på kvällen . Jag hade fått för mig att jag ville plocka Nässlor och göra Nässel soppa . Så då blev det så..
Men en vän på fb skrev att det är som spenat och jag "har" alltid ätit all mat , UTOM SPENAT! Så vi får väl se, jag förvällde dom och frös in.
För jag vill inte göra soppa nu när jag inte känner varken lukt eller smak!  Fortsättning följer.....

Var rädda om er , det är ju fredag och datum 13 ... Hmmm inte så bra tycker jag...

Kram // Anette


Frukost 7.30-Müslie och yoghurt
 Mellis 12.00- 2 skorpor
 Lunch 13.30- 2 knäcke
Mellis 16.30- 2 knäcke
 Middag 19.30- 2 knäcke
 Mellis 21.00- 1liten is glass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar