Besökare

torsdag 3 november 2011

Äppel & Clementiner..

 Ännu en dag som bara runnit iväg. Har varit äckligt trött hela dan , nästan....
Fm bestod av dom vanliga sysslorna sen var jag ute i 45 min och gick. Skulle tränat på em , men va inte på humör för de. så det fick bli den promenaden istället.

Sen vad det middag, sen sov jag och Mojje.... gott....
 M var här en sväng i kväll. Hon skulle hjälpa mig lite med datan . Så nu kan jag hålla på med musik åxå . kanske , tror  jag kan... :)
Har kommit fram till att jag tål inte äppel ...  Får ont i magen varje gång. Först trodde jag att det va skalet jag inte tålde, då började jag skala . Det gick bra 1 gång va lite lycklig för de, men ... denna veckan har det inte hjälpt , får ont i magen i allafall ...Det är inte kul , de här... jag älskar frukt , men vet inte riktigt vad jag ska äta !! Clementiner och äppel är nu allltså Tabu för min del... Päron tror jag går bra ,,, men det tröttnar man ju på ... Men det löser sig väl....
hej då!
 Sen ikväll ringde min kompis B från Borås, då hade hon och hennes "andra" kompis J pratat om att köra ner och hälsa på. Och bara sitta och bubbla ... Så dom kommer hit i slutet av månaden . Det ser jag fram emot... det ska bli kul....

Nu är det tid för att draga vidare...
Var rädda om er!
Kram // Anette


Frukost 7.30-1 dl flingor + 1 dl fil
Mellis 10.00- 2 knäckebröd
Lunch 12.00- rester från i går kväll
Mellis 14.00-
Mellis 16.00- 2knäcke
Middag 18.00- rotmos + kokkorv
Mellis 20.00- 1 skalat äpple

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar