Besökare

torsdag 1 september 2011

Inget


 Hallo!
Idag har det varit en tvätt dag,  Sådana dagar är väl si och så med.

 Cyklade till affären och handlade på fm. Riktigt trevligt , när sadeln är i min höjd. ;)

Det har väl inte varit något speciellt mer än att vägningen i morse var trevlig.

 Köpte en färdig fisksås idag  , det är ju trevligt att äta något annat mer än Felix eller den hemma gjorda .
Jag tror nog att jag " lassade"  på 2 st teskedar av denna sås , vid sidan av min mat då alltså. Hade fått i mig knappt en ½ tesked sås i middags , så fick jag sluta äta , då dumpade jag ! Man mår så jävla illa . Så då kan ni förstå att det behövs inte mycket förrän man åker på en dumpning. Men som jag har skrivit innan , det är så individuellt . Som tur är . Jag lär mig mer och mer vad jag kan tugga i mig eller inte kan tugga i mig. Vi ska iväg på kräft skiva nu i sep, innan dess måste jag testa räkor. Kräfta har jag provat det gick inte bra!


Vi var på bilbingo ikväll , men ingen vinst idag!


Nu är det snart dax att bege sig till den goe sängen .
Godnatt med er!

Var rädda om varandra !
Kram //Anette



Frukost 7.30-2 knäcke
Mellis 10.00- 1 päron
Lunch 12.00- stekt torsk och ris
Mellis 14.00-
Mellis 16.00-
Middag 18.00-panerad fisk + ris + fisksås
Mellis 20.00- 2 knäcke med ost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar