Besökare

torsdag 4 augusti 2011

Hallå

 Hejsan!
Skriver på min blogg i normaltid. Oftast blir det på nätter och sena kvällar.
Idag har vi varit i en affär som heter "smålänningen" det va små trevligt.
Vi skulle till Falkenberg faktiskt bara från början , men så blev de Smålänningen me, vi var ju där för några veckor sen  i Falkenberg. Då fick jag syn på ett köksbord som jag ville ha , visst det va slut, - kommer om 3 veckor , ja visst . idag när vi  kommer dit ,- kommer om 2 veckor. undra om jag får mitt köksbord eller? Det får jag återkomma om .....

M var åxå med. Hon handlade som bara den. Kul va de! Fint blir det....
Min middag!

 Vi hade en trevlig dag iallafall.
körde för M hem , sicka köer de va i Halmstad. Tall ship race ( säkert stavfel) & rix fm sedan var det  ett cykel lopp mitt upp i allt detta vimmel...Så det va ju inte alls konstigt.... Pust


 Nej nu ska jag  slänga mig i soffan och kolla tv. sen sängen i tid hoppas jag. I morgon börjar det med träning .......

 Var rädda om er ! 


 Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 knäckisar med hamburgerkött
Mellis 10.00-
Lunch 12.00- 2 knäckisar + makrillfileer
Mellis 14.00-
Mellis 16.00-isglass
Middag 18.00- Kebabsallad 
Mellis 20.00-Kebabsallad

1 kommentar: